Foto dankzij Jan M, YP chauffeur van de 76-01 als Bravo 11, in 1970.
[ klik voor groot ]
Jan: "Dit is de enige foto die ik kon vinden met registratienummer
en kenteken, ik hoop dat de kwaliteit nog acceptabel is. Trouwens van rijden
kwam niet veel bij het 13e. Men vond het belangrijker dat een chauffeur
goed kon lopen dan zich fatsoenlijk kon bekwamen in het rijden met de YP.
Als ik mij nog herinner heb ik amper 9000 km in veertien maanden gereden,
over dat overdreven ceremoniële garderegiment-gedoe maar te zwijgen. Behalve
de PIROC tijd, heb er geen beste herinneringen aan."
gr. Jan
KN 76-01 Bravo 11, 13 painfbat omstreeks 1970. Ontbijten in Duitsland. Foto: Jan M.
Foto Frank Oldekamp, takeldoos ch. op de st 105. Gepubliceerd op Facebook 13 painfbat GFPI Westenbergkazerne. "Oefening halteren 1982. Vogelzang en Sennelager."
Foto: Hans Jonker [ link
]
Nu als B10 na een flinke aanrijding in Sennelager 1986.
KN 76-01 Bravo cie 13 painfbat 1e peloton “Bravo 10” mijn eigen PC bak waar reeds een foto van is toen de achterkant er volledig werd afgereden.Foto: Hans Jonker [ link ]
Foto: Dick Smid 1992. De 76-01 wachtend op sloop in Hendrik-Ido-Ambacht.